- Du är snabb i replikerna , Katarina. Det är bra!

Märks det så tydligt så fort? Trotts att jag har försökt att inte visa det alltför mycket. 


Var precis ute och gick i regnet. Tanken var inte att det skulle regna när jag gick ut, men oväntat nog så var det just precis vad det gjorde. Antar att det är en fördel att kolla ut genom fönstret innan man låser ytterdörren. Men väl ute så var det bara att traska och tur nog så var det uppfriskande och skönt. T om så jag gled runt lite i leran medans jag lyssnade på Oasis bara för att det var så mysig!

Idag är jag ledig och det känner jag att jag verkligen förtjänar eftersom jag har en slitsam helg framför mig. Ungar har ju "ferie" nu också, så det innebär mer jobb för mig, puh. Men jag kan behöva slita lite. Det som inte dödar, det härdar.
Jag är kung på att härda! Så nemas problemas.

Ikväll ska jag och Lisa flytta om lite grejer i lägenheten och ta bort det som är överflödigt! Samt dekorera lite på väggarna. Efter dom första 2 dagarna vi flyttade in och packade upp allt har det stått lite still där. Så nu är det dags att ta tag i känner jag.


vickivickivickivicki lalallalala

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0