Back to buissnes

Helgen som var, var den bästa på en hel jäkla månad. En lång månad av slit, jobb och längtan efter nära och kära .
Nu är den över och jag siktar på jul!

Jag och Tessa slutade med tomma ölburkar, något som faktiskt var ganska oväntat .Eller,  egentligen inte, men iaf oplanerat!.  Vi lyckades ta oss till "ressefesten" där man fick gratis öl och träffade lite gamla godingar.
Lördagen drog jag och vickan en lång LÅNG shoppingdag, och hann inte ens klart, så vi fick åka in en sväng till på söndagen också.
Den dagen var det dop för lille Hampe också, det har jag längtat länge efter. 
Och då träffade jag hela tjocka släkten på en och samma gång, så det blev två flugor i en smäll!

    


Efter den helgen var det bara att åka tillbaka till Oslo och jobba vidare. Är ledig första dagen imorn, då blire chillat. Man känner sig så tråkig också när man aldrig kan fixa till sig. Man går till jobbet, har jobbarkläder och går hem. Går till gymmet och går hem.  Inga saker att göra sig snygg för direkt. Men imorn, då ska jag in till stan och kika, och då ska jag fan vara fixad!

Nästa helg blir det av att åka till Sverige också. Jäkligt jobbigt att pendla måste jag säga. Men för att träffa Viktor är det värt det alla gånger.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0