"bara för att du är cool behöver du inte behandla mig som gårdagens bröd"





igår var ännu en tappad kväll. det här som skulle bli min andra vita helg och katta var stoltast i världen. sen kommer emelie o förstör allt. kvällen blev skitbra, med brända popcorn, groggar med julmust och väldigt väldigt mkt regn.
nånstans i mitten tappade jag bort mig själv o alla andra så då var det dags att åka hem. kvällen blev kort men bra.

idag är det första advent o jag o katta hade en mysig morgon med gröt o julpyntning. sen lyssnade vi på skitdålig julmusik och jag var tvungen att dammsuga för andra gången den här helgen eftersom det låg salt på hela golvet.



när man väntat tretton veckor kanske inte fyra till gör någon skillnad, men det känns.
jag tänker inte vänta på nåt som kanske inte ens är något
shape up lisa, upp på hästryggen igen.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0