Partyråttor, discomöss och kalasbävrar






jävel vad kul jag hade igår. jag o jess hade maskerad hos mig o katta (som jobbade, stackarn). vi släppte loss med nya och gamla ansikten och headbangade oss genom kvällen. det var riktigt lyckat tills vi skulle ner på stan och jag tappade bort mig själv, eller kanske jag glömde kvar mig hemma, jag vet inte. ingen vet.
dock visste jag tydligen en massa "genvägar" till stället vi skulle, men väl i kön kom vi på att vi tappat resten av gänget och gick för att leta efter dom. väldigt tappad kväll må jag såga. men väldigt väldigt kul.

imorse trodde jag att jag var död. jag kunde inte svälja alls och ögat var värre än någonsin. det blir till o träffa en ögonläkare i veckan, helst imorgon. fan, jag har inte råd med sånt här.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0