This doesnt hurt, she said...

 
 
mamma och pappa har åkt hem nu. frysen är full med mat och idag har jag fått sett lite mer av oslo än tunnlarna i t-banan. imorse så åkte vi upp till holmenkollen och fikade och kollade ut över hela oslo. det var sjukt kallt och massa snö där och jävlar vad dom som bor där borde ha vältränade ben.

sen for dom hem och jag drog o tränade, nu när jag blivit frisk ÄNTLIGEN så kan jag börja köra igen. det tackar vi för. undrar vilken sjukdom som kommer härnäst? halsfluss och vattkoppor är tydligen nåt som går på jobbet nu.

jag har tänkt mkt på tiden i grekland idag, jag vet inte varför. kanske var det hellström som gjorde det, eller kanske var det att jag kollade igenom mobilen o såg gamla sms från den tiden. grekland. då vi var systrar med olika pappor och snowboardproffs och då jossan försökte lära mig hur man är romantisk.
eller så kanske det var för att jag vet att om fyra dagar så ses vi igen,
jag & världens bästa josefin.

/L

Kommentarer
Postat av: agapi

jag och världens bästa lisa

2008-11-09 @ 19:46:46
Postat av: Klara

uppdatering nu kankse?;)

2008-11-12 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0