tålamod är vikariens bästa vän

mitt kontrakt gick som sagt ut i fredags men var där o jobbade idag för att chefen inte visste hur det skulle bli i fredags. det visste han inte idag heller. så fem minuter innan jag slutade visste jag inte om jag hade ett jobb o gå till imorgon eller inte. 
men efter att han förklarat att jag är "bortom hans kontroll" och att "jag kommer betala dig ur egen ficka om det är det som krävs för att du ska kunna stanna kvar" kändes det lite lugnare och jag skrev på för en till vecka. jag ska vara glad att jag är född med tålamod och att jag har espen som chef.

nu ska jag gå o sova i min hårda säng (ja katta, jag har fattat det nu)
godnatt sverige.

/L

Kommentarer
Postat av: KLARA

äntligen, det tog ett tag va?;P haha

2008-11-25 @ 11:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0