k - "nu ska vi allt visa dom att vi faktiskt umgås!"

 

tro det eller ej, med idag har jag och katta haft varann på en meters avstånd hela dagen (det är FÖRSTA gången sen vi flyttade hit). vi började dagen med ett power-pass som gjorde att benen var som gelé när man skulle hem och upp för mördarbacken. sen drog vi in på stan och gick hit o dit, upp o ner ändå tills vi höll på o falla ihop i en liten hög. jag hittade bara en enda julklapp, men desto mer till mig, haha. nu är nyårskläningen fixad iaf så nu är det bara smådetaljerna som måste fixas, typ vart nyår firas osv :P

just nu tar katta en powernap o vi ska snart kolla på en norsk skräckfilm, ett bra (??) avslut på våran enda gemensamma lediga dag (som inte var ledig egentligen, men det är en helt annan historia...)

/L

Kommentarer
Postat av: KLARA

när jag var hos er var ni också på en meters avstånd i typ tre dagar;D fast då var ni ju inte lika ensamma kankse hehe. MISS U PUSS

2008-11-27 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0