No he can't read my poker face

när jag skaffar barn ska jag aldrig aldrig åka kollektivt. och jag ska aldrig skaffa 15 barn.
idag drog vi med barnen in till stan. det betyder t-bana med barnvagnar och flera barn i händerna. jag trodde lätt att jag skulle glömma ett barn utanför dörrarna när jag blev tillsagd "lisa, nu har du ansvar över dom här fem. OKEJ?" men det hela gick fint och inte ett enda barn blev kvarglömt. men när vi kom tillbaka till dagiset hade jag hunnit förfrysa alla kroppsdelar jag har, trots att jag gick runt i fyra tröjor trodde jag att jag skulle frysa ihjäl - inomhus.

jag älskar mitt nya "rum" föresten. det är skitmysigt, och när jag går upp fem på mornarna kan jag för en gångs skull se hur jag ser ut innan jag lämnar lägenheten.
det om nåt, är lyx.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0